Результат після закінчення
Таблиця демонструє вміння та навички володіння англійською мовою молодшими школярами на рівнях Pre A1, A1 і A2 згідно зі стандартами CERF
Listening and Speaking | Reading and Writing | |
A2 120-139 |
Розуміють інструкції, що складаються з двох і більше речень. Розуміють на слух прості описи предметів, людей та дій. Розуміють прості розмови на повсякденні теми. Вміють ставити прості запитання на повсякденні теми. Вміють розповідати короткі, прості історії за допомогою малюнків або власних ідей. Вміють робити прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють коротко розповісти про події в минулому. | Розуміють прості описи предметів, людей і дій.
Розуміють прості, короткі історії, що складаються з розповідних речень. Читають і розуміють короткі тексти, що містять кілька незнайомих слів. Вміють з’єднувати фрази і речення за допомогою сполучників and, becauseі then. Вміють створювати письмово прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють створювати письмово коротку, просту історію за допомогою малюнків або власних ідей. |
A1 100-119 |
Розуміють на слух дуже прості діалоги на знайомі теми за допомогою малюнків. Розуміють на слух дуже прості описи людей і предметів. Вміють висловлювати згоду та незгоду зі співрозмовником, використовуючи короткі фрази й речення. Вміють відповідати на запитання на знайомі теми, використовуючи прості фрази та речення. Вміють створювати прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють розповідати дуже прості історії за допомогою малюнків. Вміють запитати How are you? а також ставити запитання на теми Звички і Вподобання. | Розуміють прості знаки і оголошення.
Вміють читати і розуміти короткі, прості тексти, що містять фактичну інформацію, за допомогою малюнків. Вміють читати і розуміти короткі, прості оповідання на знайомі теми за допомогою малюнків. Вміють писати фрази і речення за допомогою малюнків і на знайомі теми. Вміють писати прості речення про себе. Вміють писати короткі, прості речення про вподобання. |
Pre A1 Below 100 |
Розуміють на слух літери англійської абетки. Розуміють на слух прості інструкції у вигляді коротких, простих фраз. Розуміють на слух прості запитання про себе – ім’я, вік, улюблені речі або повсякденні дії. Розуміють на слух дуже прості описи людей – ім’я, стать, вік, настрій, зовнішність або що вони роблять. Розуміють на слух дуже прості описи предметів – скільки, колір, розмір і місце. Розуміють дуже короткі розмови із використанням знайомих питань і відповідей. Вміють називати знайомих людей і предмети – сім’я, тварини, школа і предмети домашнього вжитку. Вміють створювати базовий опис предметів і тварин – скільки, колір, розмір і місце. Вміють відповідати на дуже прості запитання одним словом або так/ні. | Вміють читати і розуміти прості речення, включаючи питання.
Розуміють дуже короткі історії, написані дуже простою мовою. Вміють писати літери англійської абетки. Вміють писати ім’я, використовуючи англійську абетку. Вміють копіювати слова, фрази і короткі речення. Вміють правильно читати по літерам дуже прості слова. |
Рівні A1-B2 згідно з CEFR (загально-європейська шкала оцінювання)
Навичка | А1 | А2 | B1 | B2 |
Аудіювання |
Впізнає знайомі слова і базові вирази про себе, свою сім’ю та безпосереднє оточення при умові, що люди розмовляють повільно і чітко. |
Розуміє вирази і загально вживані слова, що мають безпосереднє відношення до повсякденного життя – базова інформація про себе і сім’ю, покупки, місцева географія, робота. Вміє визначити загальну тему обговорення при умові, що розмова проводиться повільно і чітко. Розуміє загальний зміст коротких чітких простих повідомлень і оголошень. |
Розуміє загальний зміст чіткої стандартної розмови на знайомі теми – робота, навчання, дозвілля тощо. Розуміє загальний зміст багатьох радіо- або телепрограм на теми особистих або професійних інтересів при умові, що програма відтворюється повільно і чітко. |
Розуміє розширену розмову і достатньо складні репліки у дискусії на знайомі теми. Розуміє телевізійні новини і програми про поточні події , а також більшість кінофільмів, в яких вживаються стандартні діалекти. |
Читання |
Розуміє знайомі назви, слова і дуже прості речення, наприклад, в оголошеннях і на вивісках. |
Читає короткі прості тексти, наприклад, короткі прості особисті листи і емейли. Вміє знаходити спеціальну, передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі – оголошення, проспекти, меню і розклади. |
Розуміє тексти, що здебільшого складаються із загально вживаних виразів повсякденного вжитку або на теми, пов’язані з роботою. Розуміє опис подій, вирази ставлення і вислови бажання в особистих листах. |
Читає статті і репортажі про сучасні проблеми, в яких автори висловлюють свою думку.Розуміє сучасну літературну прозу. |
Говоріння |
Бере участь у простій розмові, при умові, що співрозмовник готовий повторювати або перефразовувати. Ставить запитання і відповідає на запитання на знайомі теми та у випадку безпосередньої необхідності. Використовує прості речення для опису місця проживання і знайомих людей. |
Бере участь у розмові, що включає простий і прямий обмін інформацією на знайомі теми і діяльність. Підтримує дуже короткі розмови, що потребують обміну інформацією (прохання, запрошення, власна думка і ставлення). Використовуючи серію виразів і речень, вміє описати простими словами сім’ю та інших людей, житло, освіту, теперішню або попередню роботу. |
Бере участь у розмовах, що виникають під час подорожей до країн, де розмовляють мовою, що вивчається. Бере участь у непідготовленій розмові на знайомі теми, а також на теми особистих інтересів і повсякденного життя – сім’я, хоббі, робота, подорожі і поточні події. Поєднуючи вирази простим способом, вміє описувати події, бажання, сподівання і амбіції. Вміє коротко пояснити власну думку і плани. Вміє розповісти історію або переказати зміст книги або фільму і висловити свою думку. |
Бере участь у непідготовленій розмові, виявляючи швидкість і правильність у використанні мовних структур. Бере активну участь у дискусіях на знайомі теми, висловлюючи і підтримуючи власну думку. Робить чіткі детальні описи на різноманітні знайомі теми. Вміє обґрунтувати власну думку на знайому тему. |
Письмо |
Пише короткі прості листівки або емейли. Вміє заповнювати форми із застосуванням особистої інформації. Вміє писати прості окремі вирази і речення. |
Пише короткі прості нотатки, повідомлення і емейли на теми, що мають безпосереднє відношення до повсякденного життя. Вміє писати особистого листа, наприклад, лист-подяка. |
Пише особисті листи з описом власного досвіду і вражень. Вміє писати простий зв’язний текст на знайомі теми або теми особистих інтересів. |
Вміє писати листи з визначенням важливості подій і власного досвіду. Вміє писати чіткий детальний текст на знайомі теми. Вміє писати ессе або звіт з викладенням інформації або обґрунтуванням власної думки. |