Результат по окончанию
Таблиця демонструє вміння і навички володіння англійською мовою молодшими школярами на рівнях Pre A1, A1 і A2 згідно стандартів CERF
Listening and Speaking | Reading and Writing | |
A2 120-139 |
Розуміють інструкції, що складаються з двох і більше речень.
Розуміють на слух прості описи предметів, людей і дій. Розуміють прості розмови на повсякденні теми. Вміють ставити прості питання на повсякденні теми. Вміють розповідати короткі, прості історії за допомогою малюнків або власних ідей. Вміють робити прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють коротко розповісти про події у минулому. |
Розуміють прості описи предметів, людей і дій.
Розуміють прості, короткі історії, що складаються з розповідних речень. Читають і розуміють короткі тексти, що містять кілька незнайомих слів. Вміють з’єднувати фрази і речення за допомогою сполучників and, becauseі then. Вміють створювати письмово прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють створювати письмово коротку, просту історію за допомогою малюнків або власних ідей. |
A1 100-119 |
Розуміють на слух дуже прості діалоги на знайомі теми за допомогою малюнків.
Розуміють на слух дуже прості описи людей і предметів. Вміють висловлювати згоду і незгоду із співрозмовником, використовуючи короткі фрази і речення. Вміють відповідати на запитання на знайомі теми, використовуючи прості фрази і речення. Вміють створювати прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють розповідати дуже просту історію за допомогою малюнків. Вміють запитати How are you? а також ставити запитання на теми Звичкиі Вподобання. |
Розуміють прості знаки і оголошення.
Вміють читати і розуміти короткі, прості тексти, що містять фактичну інформацію, за допомогою малюнків. Вміють читати і розуміти короткі, прості оповідання на знайомі теми за допомогою малюнків. Вміють писати фрази і речення за допомогою малюнків і на знайомі теми. Вміють писати прості речення про себе. Вміють писати короткі, прості речення про вподобання. |
Pre A1 Below 100 |
Розуміють на слух літери англійської абетки.
Розуміють на слух прості інструкції у вигляді коротких, простих фраз. Розуміють на слух прості запитання про себе – ім’я, вік, улюблені речі або повсякденні дії. Розуміють на слух дуже прості описи людей – ім’я, стать, вік, настрій, зовнішність або що вони роблять. Розуміють на слух дуже прості описи предметів – скільки, колір, розмір і місце. Розуміють дуже короткі розмови із використанням знайомих питань і відповідей. Вміють називати знайомих людей і предмети – сім’я, тварини, школа і предмети домашнього вжитку. Вміють створювати базовий опис предметів і тварин – скільки, колір, розмір і місце. Вміють відповідати на дуже прості питання одним словом або так/ні |
Вміють читати і розуміти прості речення, включаючи питання.
Розуміють дуже короткі історії, написані дуже простою мовою. Вміють писати літери англійської абетки. Вміють писати ім’я, використовуючи англійську абетку. Вміють копіювати слова, фрази і короткі речення. Вміють правильно читати по літерам дуже прості слова. |
Рівні
A1–B2
згідно
CEFR
(загально-європейська
шкала оцінювання)
Навичка | А1 | А2 | B1 | B2 |
Аудіювання |
Впізнає знайомі слова і базові вирази про себе, свою сім’ю та безпосереднє оточення при умові, що люди розмовляють повільно і чітко. |
Розуміє вирази і загально вживані слова, що мають безпосереднє відношення до повсякденного життя – базова інформація про себе і сім’ю, покупки, місцева географія, робота. Вміє визначити загальну тему обговорення при умові, що розмова проводиться повільно і чітко. Розуміє загальний зміст коротких чітких простих повідомлень і оголошень. |
Розуміє загальний зміст чіткої стандартної розмови на знайомі теми – робота, навчання, дозвілля тощо. Розуміє загальний зміст багатьох радіо- або телепрограм на теми особистих або професійних інтересів при умові, що програма відтворюється повільно і чітко. |
Розуміє розширену розмову і достатньо складні репліки у дискусії на знайомі теми. Розуміє телевізійні новини і програми про поточні події , а також більшість кінофільмів, в яких вживаються стандартні діалекти. |
Читання |
Розуміє знайомі назви, слова і дуже прості речення, наприклад, в оголошеннях і на вивісках. |
Читає короткі прості тексти, наприклад, короткі прості особисті листи і емейли. Вміє знаходити спеціальну, передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі – оголошення, проспекти, меню і розклади. |
Розуміє тексти, що здебільшого складаються із загально вживаних виразів повсякденного вжитку або на теми, пов’язані з роботою. Розуміє опис подій, вирази ставлення і вислови бажання в особистих листах. |
Читає статті і репортажі про сучасні проблеми, в яких автори висловлюють свою думку.Розуміє сучасну літературну прозу. |
Говоріння |
Бере участь у простій розмові, при умові, що співрозмовник готовий повторювати або перефразовувати. Ставить запитання і відповідає на запитання на знайомі теми та у випадку безпосередньої необхідності. Використовує прості речення для опису місця проживання і знайомих людей. |
Бере участь у розмові, що включає простий і прямий обмін інформацією на знайомі теми і діяльність. Підтримує дуже короткі розмови, що потребують обміну інформацією (прохання, запрошення, власна думка і ставлення). Використовуючи серію виразів і речень, вміє описати простими словами сім’ю та інших людей, житло, освіту, теперішню або попередню роботу. |
Бере участь у розмовах, що виникають під час подорожей до країн, де розмовляють мовою, що вивчається. Бере участь у непідготовленій розмові на знайомі теми, а також на теми особистих інтересів і повсякденного життя – сім’я, хоббі, робота, подорожі і поточні події. Поєднуючи вирази простим способом, вміє описувати події, бажання, сподівання і амбіції. Вміє коротко пояснити власну думку і плани. Вміє розповісти історію або переказати зміст книги або фільму і висловити свою думку. |
Бере участь у непідготовленій розмові, виявляючи швидкість і правильність у використанні мовних структур. Бере активну участь у дискусіях на знайомі теми, висловлюючи і підтримуючи власну думку. Робить чіткі детальні описи на різноманітні знайомі теми. Вміє обґрунтувати власну думку на знайому тему. |
Письмо |
Пише короткі прості листівки або емейли. Вміє заповнювати форми із застосуванням особистої інформації. Вміє писати прості окремі вирази і речення. |
Пише короткі прості нотатки, повідомлення і емейли на теми, що мають безпосереднє відношення до повсякденного життя. Вміє писати особистого листа, наприклад, лист-подяка. |
Пише особисті листи з описом власного досвіду і вражень. Вміє писати простий зв’язний текст на знайомі теми або теми особистих інтересів. |
Вміє писати листи з визначенням важливості подій і власного досвіду. Вміє писати чіткий детальний текст на знайомі теми. Вміє писати ессе або звіт з викладенням інформації або обґрунтуванням власної думки. |