Подготовка к экзамену TKT YL
Группа
Длительность
Уровень
Возраст
Стоимость
TKT YL Exam Preparation
11.11 | 10:00 –12:00 | Knowledge of young learners and principles of teaching English to young learners. Planning and preparing young learner lessons. |
18.11 | 10:00 – 12:00 | Teaching young learners. Games and activities to teach English. |
25.11 | 10:00 – 12:00 | Assessing young learner learning through classroom based assessment. Review. Mock examination. FAQ. Certification. |
Стоимость курса 900 грн
Близжайшая дата экзамена
Регистрация до:
Курс подготовки проходит онлайн, на платформе Zoom.
Listening and Speaking |
Reading and Writing |
|
---|---|---|
A2 120-139 |
Розуміють інструкції, що складаються з двох і більше речень. Розуміють на слух прості описи предметів, людей та дій. Розуміють прості розмови на повсякденні теми. Вміють ставити прості запитання на повсякденні теми. Вміють розповідати короткі, прості історії за допомогою малюнків або власних ідей. Вміють робити прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють коротко розповісти про події в минулому. |
Розуміють прості описи предметів, людей і дій. Розуміють прості, короткі історії, що складаються з розповідних речень. Читають і розуміють короткі тексти, що містять кілька незнайомих слів. Вміють з’єднувати фрази і речення за допомогою сполучників and, because і then. Вміють створювати письмово прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють створювати письмово коротку, просту історію за допомогою малюнків або власних ідей. |
A1 100-119 |
Розуміють на слух дуже прості діалоги на знайомі теми за допомогою малюнків. Розуміють на слух дуже прості описи людей і предметів. Вміють висловлювати згоду та незгоду зі співрозмовником, використовуючи короткі фрази й речення. Вміють відповідати на запитання на знайомі теми, використовуючи прості фрази та речення. Вміють створювати прості описи предметів, малюнків і дій. Вміють розповідати дуже прості історії за допомогою малюнків. Вміють запитати How are you? а також ставити запитання на теми Звички і Вподобання. |
Розуміють прості знаки і оголошення. Вміють читати і розуміти короткі, прості тексти, що містять фактичну інформацію, за допомогою малюнків. Вміють читати і розуміти короткі, прості оповідання на знайомі теми за допомогою малюнків. Вміють писати фрази і речення за допомогою малюнків і на знайомі теми. Вміють писати прості речення про себе. Вміють писати короткі, прості речення про вподобання. |
Pre A1 Below 100 |
Розуміють на слух літери англійської абетки. Розуміють на слух прості інструкції у вигляді коротких, простих фраз. Розуміють на слух прості запитання про себе – ім’я, вік, улюблені речі або повсякденні дії. Розуміють на слух дуже прості описи людей – ім’я, стать, вік, настрій, зовнішність або що вони роблять. Розуміють на слух дуже прості описи предметів – скільки, колір, розмір і місце. Розуміють дуже короткі розмови із використанням знайомих питань і відповідей. Вміють називати знайомих людей і предмети – сім’я, тварини, школа і предмети домашнього вжитку. Вміють створювати базовий опис предметів і тварин – скільки, колір, розмір і місце. Вміють відповідати на дуже прості запитання одним словом або так/ні. |
Вміють читати і розуміти прості речення, включаючи питання. Розуміють дуже короткі історії, написані дуже простою мовою. Вміють писати літери англійської абетки. Вміють писати ім’я, використовуючи англійську абетку. Вміють копіювати слова, фрази і короткі речення. Вміють правильно читати по літерам дуже прості слова. |
Навичка | А1 | А2 | B1 | B2 |
---|---|---|---|---|
Аудіювання |
Впізнає знайомі слова і базові вирази про себе, свою сім’ю та безпосереднє оточення при умові, що люди розмовляють повільно і чітко. |
Розуміє вирази і загально вживані слова, що мають безпосереднє відношення до повсякденного життя – базова інформація про себе і сім’ю, покупки, місцева географія, робота. Вміє визначити загальну тему обговорення при умові, що розмова проводиться повільно і чітко. Розуміє загальний зміст коротких чітких простих повідомлень і оголошень. |
Розуміє загальний зміст чіткої стандартної розмови на знайомі теми – робота, навчання, дозвілля тощо. Розуміє загальний зміст багатьох радіо- або телепрограм на теми особистих або професійних інтересів при умові, що програма відтворюється повільно і чітко. |
Розуміє розширену розмову і достатньо складні репліки у дискусії на знайомі теми. Розуміє телевізійні новини і програми про поточні події , а також більшість кінофільмів, в яких вживаються стандартні діалекти. |
Читання |
Розуміє знайомі назви, слова і дуже прості речення, наприклад, в оголошеннях і на вивісках. |
Читає короткі прості тексти, наприклад, короткі прості особисті листи і емейли. Вміє знаходити спеціальну, передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі – оголошення, проспекти, меню і розклади. |
Розуміє тексти, що здебільшого складаються із загально вживаних виразів повсякденного вжитку або на теми, пов’язані з роботою. Розуміє опис подій, вирази ставлення і вислови бажання в особистих листах. |
Читає статті і репортажі про сучасні проблеми, в яких автори висловлюють свою думку.Розуміє сучасну літературну прозу. |
Говоріння |
Бере участь у простій розмові, при умові, що співрозмовник готовий повторювати або перефразовувати. Ставить запитання і відповідає на запитання на знайомі теми та у випадку безпосередньої необхідності. Використовує прості речення для опису місця проживання і знайомих людей. |
Бере участь у розмові, що включає простий і прямий обмін інформацією на знайомі теми і діяльність. Підтримує дуже короткі розмови, що потребують обміну інформацією (прохання, запрошення, власна думка і ставлення). Використовуючи серію виразів і речень, вміє описати простими словами сім’ю та інших людей, житло, освіту, теперішню або попередню роботу. |
Бере участь у розмовах, що виникають під час подорожей до країн, де розмовляють мовою, що вивчається. Бере участь у непідготовленій розмові на знайомі теми, а також на теми особистих інтересів і повсякденного життя – сім’я, хоббі, робота, подорожі і поточні події. Поєднуючи вирази простим способом, вміє описувати події, бажання, сподівання і амбіції. Вміє коротко пояснити власну думку і плани. Вміє розповісти історію або переказати зміст книги або фільму і висловити свою думку. |
Бере участь у непідготовленій розмові, виявляючи швидкість і правильність у використанні мовних структур. Бере активну участь у дискусіях на знайомі теми, висловлюючи і підтримуючи власну думку. Робить чіткі детальні описи на різноманітні знайомі теми. Вміє обґрунтувати власну думку на знайому тему. |
Письмо |
Пише короткі прості листівки або емейли. Вміє заповнювати форми із застосуванням особистої інформації. Вміє писати прості окремі вирази і речення. |
Пише короткі прості нотатки, повідомлення і емейли на теми, що мають безпосереднє відношення до повсякденного життя. Вміє писати особистого листа, наприклад, лист-подяка. |
Пише особисті листи з описом власного досвіду і вражень. Вміє писати простий зв’язний текст на знайомі теми або теми особистих інтересів. |
Вміє писати листи з визначенням важливості подій і власного досвіду. Вміє писати чіткий детальний текст на знайомі теми. Вміє писати ессе або звіт з викладенням інформації або обґрунтуванням власної думки. |
Загальні положення
2. Заняття проходять на території школи згідно з розкладом. Розклад занять у групах не може змінюватися протягом курсу. Розклад індивідуальних занять може змінюватися за згодою обох сторін.
3. Виконання домашніх завдань є невід’ємною складовою навчального процесу і впливає на прогрес студента в навчанні. Школа наполегливо рекомендує виконувати домашні завдання.
4. Гаслом нашої школи є «Довіра. Повага. Професіоналізм.», тому ми закликаємо довіряти професіоналізму наших викладачів і поважати їхню працю. Зауваження щодо роботи викладацького складу, а також інших організаційних питань приймає адміністрація школи.
5. Школа не несе відповідальності за особисті речі студентів і відвідувачів. Просимо не залишати цінні речі без нагляду!
Правила навчання у школі
2. Після визначення рівня студент обирає розклад занять і розпочинає навчання у групі або індивідуально. Студент також отримує інформацію щодо низки навичок і знань, на які він може розраховувати після проходження курсу. Виконання домашніх завдань і дотримання рекомендацій викладача є безперечною умовою успішності!
3. Після закінчення курсу студент отримує сертифікат школи (при умові складання фінального тесту не нижче 60%). У сертифікаті зазначається рівень володіння мовою і курс, який студент провчився. За бажанням студент може обрати складання міжнародного іспиту для того, щоб підтвердити визначений рівень (обов’язково за рекомендацією викладача).
4. Підготовка до міжнародних іспитів Cambridge Assessment English є інкорпорованою в навчальний процес. Важливо! Школа не несе відповідальності за незадовільні результати міжнародного іспиту у випадку недотримання рекомендацій викладача й у випадку нерегулярного відвідування занять!
5. Перед початком курсу студент має придбати комплект навчальних підручників. Додаткові матеріали не оплачуються (за виключенням художньої літератури). Школа не робить копій підручників й аудіо-/відео-матеріалів, таким чином наслідуючи традиції європейських цінностей у сфері заборони піратства.
6. Оплата за навчання здійснюється до початку курсу. Умови і сума сплати зазначено в договорі. Несвоєчасна плата за навчання є підставою для недопущення до занять!
Правила поведінки у школі
2. Під час занять не дозволяється використовувати жувальну гумку!
3. Не дозволяється вживати ненормативну лексику на території школи!
4. Вітається гарний настрій, посмішка та влучні жарти!
Отзывы
Связаться с нами
Заполните заявку и мы свяжемся с Вами в ближайшее время
Высшие и средние учебные заведения Великобритании, США, например, Anglia Ruskin University, Coventry University, Bloomsbury International, Liverpool International Language Academy, Texas Weslayan University, Language Studies International – New York и т.д. * Министерство Образования и Науки Украины (Письмо № 1/9 – 495 от 26.09.2014 г.) * Вы можете проверить, какие заведения признают сертификат, по этой ссылке
- международный сертификат TKT YL после сдачи экзамена
- сертификат Тренингового Центра «Кембридж Клуб» в подтверждение прослушанных курсов с указанием количества часов
- дальнейшую методическую поддержку в виде консультаций, вебинаров, семинаров
TKT YL Exam – это экзамен для учителей английского, которые работают в школах и детских садиках и хотят подтвердить высокий уровень знаний иностранного языка. Сертификат, полученный при его успешной сдаче, признают многие высшие и средние учебные заведения США и Великобритании. Сам экзамен длится 1 час 20 минут, состоит из 80 вопросов и 4 частей:
- Особенности психологического развития детей младшего школьного возраста и основные принципы их обучения;
- Методы и этапы планирование урока, использование дополнительных ресурсов и материалов при его проведении;
- Особенности обучение младших школьников;
- Форма и критерии оценки знаний и умений младших школьников.
- Учителям, которые работающих со школьниками от 6 до 12 лет;
- Учителям в детских садах, где есть уроки английского языка;
- Учителей, которые видят свое призвание в обучении детей английскому;
- Выпускникам филологических высших учебных заведений, которые собираются трудоустраиваться по специальности;
- Учителям, которые стремятся получить профессиональное признание;
- Родителям, которые имеют желание помочь ребенку в изучении английского языка и одновременно усовершенствовать собственные знания.
Подготовка к сдаче экзамена TKT – это отличная возможность улучшить теоретические и практические навыки владения английским, структурировать и систематизировать знания.
Подготовка к TKT в нашем центре охватывает изучение и повторение следующих тем:
- Мифы и правда о возможностях детей изучать иностранные языка, почему нельзя от школьника требовать быть усидчивым, из-за чего у ребенка пропадает желание изучать английский;
- Как правильно формировать у детей навыки обучения в целом через изучение языка;
- Изучение иностранного языка и развитие навыков познания мира;
- Способы развития стратегии коммуникации у ребенка;
- Как правильно выбрать учебник для изучения английского языка, почему использование дополнительных материалов не всегда бывает полезным;
- Как правильно использовать куклы, песни, мультфильмы, видеоигры при обучении;
- Нюансы рассказа историй ребенку;
- Основные принципы эффективного урока;
- Как разговаривать на английском на том же уровне, что и ребенок;
- Особенности использование родного языка во время изучения иностранного;
- Способы успокоить ребенка, который слишком возбужден, и как активировать невнимательного школьника;
- Способы оценки уровня знаний ребенка без использования оценок, как не отбить желание изучать иностранный, ставя низкую оценку.
Подготовка к экзамену ТКТ включает в себя: 9 занятий по 1 часу, которые разделены на теоретическую (подробное объяснение материала, дискуссии и обсуждение его в группах) и практическую части (решение педагогических задач, а также TKT YL тестов, что поможет при сдаче экзамена). Сюда также входит написание тренировочного экзамена, который помогает подготовиться к реальному испытанию, и предоставление ответов на вопросы каждому отдельному участнику (2 часа).
Марина Усенко, преподаватель английского языка (специализация – работа с детьми), младший тренер Тренингового Центра «Кембридж Клуб». Квалификации TKT (все модули) – CELT–P
- Это можно осуществить в нашем авторизованном экзаменационном центре Cambridge Culb UA037